REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

§ 1 WSTĘP

  1. Sklep internetowy AnnDesign prowadzony jest przez SIM s.c. Anna i Michał Zołoteńko, z siedzibą przy ul.Sikorskiego 10 w Płocku, zarejestrowaną pod numerem NIP: 7742942770 oraz REGON: 140626797
  2. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z oferty sklepu internetowego oraz zawierania umów sprzedaży.
  3. Sklep Internetowy dostępny pod adresem www.annadesign.com.pl

§ 2 DEFINICJE

  1. AnnDesign – SIM s.c. Anna i Michał Zołoteńko, z siedzibą w Płocku przy ul. Sikorskiego 10, 09-410, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, NIP: 7742942770, REGON: 140626797, adres e-mail: anndesignplock@wp.pl, numer telefonu +48 882 114 472
  2. Formularz Zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym, umożliwiający złożenie zamówienia, w szczególności poprzez dodanie dostępnych Produktów do elektronicznego Koszyka oraz określenie takich warunków Umowy, jak sposób dostawy i płatności.
  3. Koszyk – narządzie systemowe, umożliwiające Klientom gromadzenie i zakup wybranych Produktów, dostępnych w sklepie internetowym AnnDesign.
  4. Polityka cookies – dokument definiujący normy stosowania plików cookies na stronie internetowej AnnDesign.
  5. Polityka Prywatności – dokument określający zasady przetwarzania danych osobowych obowiązujące w AnnDesign w zakresie świadczenia usług sklepu internetowego.
  6. Sklep/Sklep Internetowy – sklep internetowy dostępny pod adresem internetowym www.annadesign.com.pl, będący własnością AnnDesign, poprzez który Klient może dokonać zamówienia/zakupu.
  7. Umowa – umowa sprzedaży, zgodnie z definicją Kodeksu Cywilnego, której przedmiotem jest zamówiony Towar, zawarta zdalnie pomiędzy AnnDesign a Klientem z wykorzystaniem Sklepu Internetowego.
  8. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, dokonująca zakupów w sklepie internetowym.
  9. Towar – produkty dostępne w ofercie sklepu internetowego, mogące być przedmiotem Umowy.
  10. Zamówienie – deklaracja woli Klienta składana poprzez formularz zamówienia, mająca na celu zawarcie umowy sprzedaży.

§ 3 POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Kontakt ze Sklepem Internetowym jest możliwy:
    • pod numerem telefonu: +48 882 114 472, we wszystkich dniach roboczych, w godzinach 10:00-19:00.
    • pod adresem poczty elektronicznej: anndesignplock@wp.pl
  2. Przeglądanie Towaru w sklepie internetowym nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Towar dostępny w Sklepie możliwe jest przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia.

§ 4 ZAKRES DZIAŁANIA

  1. Sklep internetowy oferuje Klientom sprzedaż towarów dostępnych w ofercie, zgodnie z warunkami określonymi w regulaminie.
  2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

§ 5 ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ

  1. Zamówienia można składać poprzez formularz zamówienia dostępny na stronie sklepu internetowego.
  2. Przy składaniu zamówienia Klient jest zobowiązany do podania swoich danych osobowych oraz adresu dostawy.
  3. Potwierdzenie zamówienia jest równoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży między Klientem a AnnDesign.

§ 6 PŁATNOŚCI I DOSTAWA

  1. Akceptowane formy płatności oraz informacje dotyczące kosztów i terminów dostawy są dostępne na stronie sklepu internetowego.
  2. Sklep internetowy dokłada wszelkich starań, aby dostawa towarów odbyła się w ustalonym terminie. W przypadku ewentualnych opóźnień, Klient zostanie poinformowany.

§ 7 ZWROTY I REKLAMACJE

  1. Klient może odstąpić od Umowy Sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu w ciągu 14 dni. Oświadczenie to może zostać złożone przykładowo pisemnie na adres Sprzedawcy lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedawcy.
  2. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.
  3. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności Klienta do momentu otrzymania z powrotem Towaru.
  4. Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.
  5. W przypadku reklamacji towaru, Klient powinien skontaktować się ze sklepem internetowym w celu uzgodnienia dalszych kroków postępowania.

§ 8 PRAWA I OBOWIĄZKI

  1. Klient zobowiązuje się do korzystania z oferty sklepu internetowego zgodnie z postanowieniami regulaminu oraz obowiązującym prawem.
  2. Sklep internetowy zobowiązuje się do świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz zachowania poufności danych osobowych Klienta.

§ 9 INFORMACJE O TOWARZE DOSTĘPNYM W SKLEPIE INTERNETOWYM WRAZ Z CENAMI

  1. Informacje dotyczące Towaru oferowanego przez Sklep Internetowy AnnDesign zamieszczone są na stronie www.annadesign.com.pl. Zdjęcia oraz opisy Towaru mają na celu jedynie umożliwienie Klientowi wyrobienia sobie ogólnego wyobrażenia o wyglądzie czy właściwościach Towaru. Tym samym, wizualizacje fotograficzne Towaru zamieszczone w Sklepie mogą różnić się od wyglądu rzeczywistego, co może wynikać np. z ustawień monitora, oświetlenia.
  2. Ceny Towaru w AnnDesign zamieszczone na stronie internetowej Sklepu podawane są w polskich złotych (PLN) i są cenami brutto (z uwzględnieniem krajowego podatku VAT).
  3. Ceny Towaru w AnnDesign nie zawierają kosztów dostawy, zależnych od wybranego przez Klienta sposobu dostawy Zamówienia, od wartości oraz rozmiaru Zamówienia i podawane są przy wyborze sposobu dostawy.
  4. Całkowity koszt Zamówienia (tj. cena Towaru wraz z kosztami dostawy i ewentualnymi innymi kosztami) wskazany jest w Koszyku przed zaakceptowaniem i złożeniem Zamówienia.
  5. Sprzedawca co do zasady nie udziela gwarancji na Produkty. Gwarancja udzielana jest wyłącznie na te produkty, do których zostanie dołączona karta gwarancyjna, a informacja w tym przedmiocie podana zostanie przy opisie Towaru.

§ 10 SPOSOBY PŁATNOŚCI ZA TOWAR

  1. Płatność za zamówiony Towar jest możliwa poprzez:
    • szybki przelew,
    • BLIK,
    • przelew tradycyjny (na konto Sprzedawcy).

§ 11 REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

  1. Okres realizacji Zamówienia wynosi 48h (2 dni) i podawany jest w dniach roboczych, tj. dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  2. Czas realizacji zamówienia nie obejmuje czasu dostawy, czyli czasu potrzebnego na dostarczenie Towaru do Klienta, co zależy od wybranej przez Klienta formy dostawy oraz działania przewoźnika.

§ 12 DOSTAWA

  1. Dostawa Towaru odbywa się za pośrednictwem firm kurierskich, wskazanych przy wyborze sposobu dostawy, wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  2. Zamówiony Towar dostarczany jest na adres wskazany w Formularzu Zamówienia, o ile Klient przy składaniu Zamówienia nie poda innego adresu dostawy.

§ 13 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Regulamin sklepu internetowego może ulec zmianie. Aktualna wersja regulaminu jest dostępna na stronie sklepu internetowego.
  2. W sprawach nieuregulowanych regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego.

Data aktualizacji regulaminu: 31.07.2025