REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
§ 1 WSTĘP
- Sklep internetowy AnnDesign prowadzony jest przez SIM s.c. Anna i Michał Zołoteńko, z siedzibą przy ul.Sikorskiego 10 w Płocku, zarejestrowaną pod numerem NIP: 7742942770 oraz REGON: 140626797
 - Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z oferty sklepu internetowego oraz zawierania umów sprzedaży.
 - Sklep Internetowy dostępny pod adresem www.annadesign.com.pl
 
§ 2 DEFINICJE
- AnnDesign – SIM s.c. Anna i Michał Zołoteńko, z siedzibą w Płocku przy ul. Sikorskiego 10, 09-410, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, NIP: 7742942770, REGON: 140626797, adres e-mail: anndesignplock@wp.pl, numer telefonu +48 882 114 472
 - Formularz Zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym, umożliwiający złożenie zamówienia, w szczególności poprzez dodanie dostępnych Produktów do elektronicznego Koszyka oraz określenie takich warunków Umowy, jak sposób dostawy i płatności.
 - Koszyk – narządzie systemowe, umożliwiające Klientom gromadzenie i zakup wybranych Produktów, dostępnych w sklepie internetowym AnnDesign.
 - Polityka cookies – dokument definiujący normy stosowania plików cookies na stronie internetowej AnnDesign.
 - Polityka Prywatności – dokument określający zasady przetwarzania danych osobowych obowiązujące w AnnDesign w zakresie świadczenia usług sklepu internetowego.
 - Sklep/Sklep Internetowy – sklep internetowy dostępny pod adresem internetowym www.annadesign.com.pl, będący własnością AnnDesign, poprzez który Klient może dokonać zamówienia/zakupu.
 - Umowa – umowa sprzedaży, zgodnie z definicją Kodeksu Cywilnego, której przedmiotem jest zamówiony Towar, zawarta zdalnie pomiędzy AnnDesign a Klientem z wykorzystaniem Sklepu Internetowego.
 - Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, dokonująca zakupów w sklepie internetowym.
 - Towar – produkty dostępne w ofercie sklepu internetowego, mogące być przedmiotem Umowy.
 - Zamówienie – deklaracja woli Klienta składana poprzez formularz zamówienia, mająca na celu zawarcie umowy sprzedaży.
 
§ 3 POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Kontakt ze Sklepem Internetowym jest możliwy:
- pod numerem telefonu: +48 882 114 472, we wszystkich dniach roboczych, w godzinach 10:00-19:00.
 - pod adresem poczty elektronicznej: anndesignplock@wp.pl
 
 - Przeglądanie Towaru w sklepie internetowym nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Towar dostępny w Sklepie możliwe jest przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia.
 
§ 4 ZAKRES DZIAŁANIA
- Sklep internetowy oferuje Klientom sprzedaż towarów dostępnych w ofercie, zgodnie z warunkami określonymi w regulaminie.
 - Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
 
§ 5 ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ
- Zamówienia można składać poprzez formularz zamówienia dostępny na stronie sklepu internetowego.
 - Przy składaniu zamówienia Klient jest zobowiązany do podania swoich danych osobowych oraz adresu dostawy.
 - Potwierdzenie zamówienia jest równoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży między Klientem a AnnDesign.
 
§ 6 PŁATNOŚCI I DOSTAWA
- Akceptowane formy płatności oraz informacje dotyczące kosztów i terminów dostawy są dostępne na stronie sklepu internetowego.
 - Sklep internetowy dokłada wszelkich starań, aby dostawa towarów odbyła się w ustalonym terminie. W przypadku ewentualnych opóźnień, Klient zostanie poinformowany.
 
§ 7 ZWROTY I REKLAMACJE
- Klient może odstąpić od Umowy Sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu w ciągu 14 dni. Oświadczenie to może zostać złożone przykładowo pisemnie na adres Sprzedawcy lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedawcy.
 - W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.
 - Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności Klienta do momentu otrzymania z powrotem Towaru.
 - Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.
 - W przypadku reklamacji towaru, Klient powinien skontaktować się ze sklepem internetowym w celu uzgodnienia dalszych kroków postępowania.
 
§ 8 PRAWA I OBOWIĄZKI
- Klient zobowiązuje się do korzystania z oferty sklepu internetowego zgodnie z postanowieniami regulaminu oraz obowiązującym prawem.
 - Sklep internetowy zobowiązuje się do świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz zachowania poufności danych osobowych Klienta.
 
§ 9 INFORMACJE O TOWARZE DOSTĘPNYM W SKLEPIE INTERNETOWYM WRAZ Z CENAMI
- Informacje dotyczące Towaru oferowanego przez Sklep Internetowy AnnDesign zamieszczone są na stronie www.annadesign.com.pl. Zdjęcia oraz opisy Towaru mają na celu jedynie umożliwienie Klientowi wyrobienia sobie ogólnego wyobrażenia o wyglądzie czy właściwościach Towaru. Tym samym, wizualizacje fotograficzne Towaru zamieszczone w Sklepie mogą różnić się od wyglądu rzeczywistego, co może wynikać np. z ustawień monitora, oświetlenia.
 - Ceny Towaru w AnnDesign zamieszczone na stronie internetowej Sklepu podawane są w polskich złotych (PLN) i są cenami brutto (z uwzględnieniem krajowego podatku VAT).
 - Ceny Towaru w AnnDesign nie zawierają kosztów dostawy, zależnych od wybranego przez Klienta sposobu dostawy Zamówienia, od wartości oraz rozmiaru Zamówienia i podawane są przy wyborze sposobu dostawy.
 - Całkowity koszt Zamówienia (tj. cena Towaru wraz z kosztami dostawy i ewentualnymi innymi kosztami) wskazany jest w Koszyku przed zaakceptowaniem i złożeniem Zamówienia.
 - Sprzedawca co do zasady nie udziela gwarancji na Produkty. Gwarancja udzielana jest wyłącznie na te produkty, do których zostanie dołączona karta gwarancyjna, a informacja w tym przedmiocie podana zostanie przy opisie Towaru.
 
§ 10 SPOSOBY PŁATNOŚCI ZA TOWAR
- Płatność za zamówiony Towar jest możliwa poprzez:
- szybki przelew,
 - BLIK,
 - przelew tradycyjny (na konto Sprzedawcy).
 
 
§ 11 REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
- Okres realizacji Zamówienia wynosi 48h (2 dni) i podawany jest w dniach roboczych, tj. dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
 - Czas realizacji zamówienia nie obejmuje czasu dostawy, czyli czasu potrzebnego na dostarczenie Towaru do Klienta, co zależy od wybranej przez Klienta formy dostawy oraz działania przewoźnika.
 
§ 12 DOSTAWA
- Dostawa Towaru odbywa się za pośrednictwem firm kurierskich, wskazanych przy wyborze sposobu dostawy, wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
 - Zamówiony Towar dostarczany jest na adres wskazany w Formularzu Zamówienia, o ile Klient przy składaniu Zamówienia nie poda innego adresu dostawy.
 
§ 13 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Regulamin sklepu internetowego może ulec zmianie. Aktualna wersja regulaminu jest dostępna na stronie sklepu internetowego.
 - W sprawach nieuregulowanych regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego.
 
Data aktualizacji regulaminu: 31.07.2025
	
  Dostawa do paczkomatu w 24h
  Możliwość zwrotu do 30 dni